MPT သံုးစြဲသူမ်ားသည္ က္ုတ္နံပါတ*601# သို႕ေခၚဆိုျခင္းျဖင့္ မိမိတို႕၏
MPT ဆင္းမ္ကတ္မ်ား မွတ္ပံုတင္ထားျခင္းရွိမရွိ လြယ္ကူလ်င္ျမန္စြာ
စစ္ေဆးၾကည့္ရႈႏိုင္ၿပီ ျဖစ္သည္။
အဆိုပါကုတ္နံပါတ္သို႕ ေခၚဆိုၿပီးေနာက္
သံုးစြဲသူ၏ဖုန္းမ်က္ႏွာျပင္ေပၚတြင္ ဆင္းမ္ကတ္မွတ္ပံုတင္ထားျခင္း ရွိမရွိ
စာတန္းေပၚလာမည္ျဖစ္ပါသည္။ ဆင္းမ္ကတ္ မွတ္ပံုတင္ထားျခင္းမရွိပါက MPT ၀က္ဘ္ဆိုက္၏
Self-Care စာမ်က္ႏွာသို႕ တိုက္ရိုက္၀င္ေရာက္ကာ ဆင္းမ္ကတ္မွတ္ပံုတင္ႏိုင္မည့္
လင့္ခ္တစ္ခုကို MPT မွ စာတိုျဖင့္ ေပးပို႕သြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။
ယခုအစီအစဥ္သည္ မတ္လ ၃၁ ရက္ေန႕မတိုင္မီ MPT
သံုးစြဲသူမ်ားအားလံုး ဆင္းမ္ကတ္မွတ္ပံုတင္ ၿပီးစီးေရးအတြက္ MPT-KSGM Joint
Operations မွ ေဆာင္ရြက္ေပးလ်က္ရွိေသာ နည္းလမ္းမ်ားထဲမွ တစ္ခု ျဖစ္ပါသည္။ MPT
ဆင္းမ္ကတ္ မွတ္ပံုတင္ျခင္း၀န္ေဆာင္မႈမ်ားကို ဆိုင္မ်ား၊ ဆင္းမ္ကတ္ မွတ္ပံုတင္ျခင္း
အထူးပြဲေတာ္မ်ား၊ စာတိုက္ရံုးမ်ား၊ ဘဏ္မ်ား၊ အိတ္ခ်ိန္းရံုးမ်ား အစရွိသည့္ေနရာေပါင္း
မ်ားစြာတို႔တြင္ အလြယ္တကူ ေဆာင္ရြက္ႏိုင္ၿပီျဖစ္ၿပီး မၾကာေသးမီကလည္း MPT၏
Self-Care အက္ပလီေကးရွင္း MPT4U ကို အသစ္မြမ္းမံကာ ဆင္းမ္ကတ္မွတ္ပံုတင္ျခင္း
ဝန္ေဆာင္မႈကို ထပ္မံထည့္သြင္းထားပါသည္။
ဆင္းမ္ကတ္မွတ္ပံုတင္ထားျခင္းမရွိေသးသူမ်ားကိုလည္း MPT မွ SMS
မ်ား ေပးပို႕ကာ အေၾကာင္းၾကား ႏိႈးေဆာ္သြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ စာတိုလက္ခံရရွိျခင္းႏွင့္
USSD ကုတ္ အသံုးျပဳမႈမ်ားမွာ အခမဲ့ ျဖစ္ပါသည္။
MPTရံုးမ်ား ႏွင္႔ MPT အမွတ္တံဆိပ္ဆိုင္မ်ား
တြင္မွတ္ပံုတင္ထားပါက (၁၀) ရက္ခန္႔ေစာင့္ဆိုင္းၿပီးမွ စစ္ေဆးနိုင္မည္ျဖစ္ပါသည္။
*601# သို႕ေခၚဆိုမႈကို CDMA သံုးစြဲသူမ်ားမွအပ MPT သံုးစြဲသူမ်ားအားလံုး
အသံုးျပဳႏိုင္မည္ ျဖစ္သည္။
သံုးစြဲသူမ်ားအေနျဖင္႔ USSD Menu ႏွင္႔ အသိေပးခ်က္မ်ား၏
ဘာသာစကားကို ေျပာင္းလဲလိုပါက *106# သို႕ေခၚဆိုၿပီး၊ ဘာသာစကားအတြက္
နံပါတ္ (၉)ကို ေရြးခ်ယ္ပါ၊ ထို႕ေနာက္ English ဘာသာစကားအတြက္ နံပါတ္ (၁) သို႕မဟုတ္
Myanmar ဘာသာစကားအတြက္ နံပါတ္ (၂) ကို ေရြးခ်ယ္ေပးရန္ MPT မွ အၾကံျပဳလိုပါသည္။
ထို႕ျပင္ https://care.mpt.com.mm/ မွတစ္ဆင့္ဝင္ေရာက္ကာ Self-Care
စာမ်က္ႏွာတြင္ ဆင္းမ္ကတ္မွတ္ပံု တင္သူမ်ားႏွင့္ MPT4U အပလီေကးရွင္း မွတစ္ဆင့္
မွတ္ပံုတင္သူမ်ားအတြက္ ေဒတာအပိုဆု 400MB ကို လည္း ေပးအပ္သြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။
No comments:
Post a Comment